Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Era una reivindicació històrica de l'associació d'afectats Afibal
En Jianjie va néixer a la Xina amb fissura labiopalatina, una malformació congènita que pot afectar el llavi, el paladar i la geniva. La seva mare adoptiva, na Rosana García, presideix l’associació d’afectats per aquesta patologia, Afibal, i feia anys que reivindicava un servei públic de logopèdia per a ells. Ara s’ha fet realitat amb un equip de tres logopedes especialitzades en el tema.
Cada any a les Balears neixen entre 12 i 15 infants amb fissura labiopalatina. El servei públic de logopèdia, de moment, atén 10 d’aquests pacients. A poc a poc n’hi derivaran més.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals