Tretze partits formaran el fragmentat Parlament israelià d'on hauria de sortir el nou executiu per evitar unes cinquenes eleccions
Els resultats finals de les eleccions de dimarts a Israel confirmen el bloqueig polític del país i no donen la majoria per formar un govern ni al primer ministre, Benjamin Netanyahu, ni al bloc opositor. Netanyahu i els seus socis queden amb 52 escons i el bloc anti-Netanyahu amb 57.
Tretze partits formaran el fragmentat Parlament israelià d’on hauria de sortir el nou executiu per evitar unes cinquenes eleccions. El Comitè Electoral presentarà oficialment dimecres que ve els resultats al president israelià, qui cridarà a consultes les formacions i, després, lliurarà a un candidat el mandat per formar govern.
Agricultura hi ha trobat greus problemes d'higiene i cadàvers de gallines i rates
També ha explicat que des de la Conselleria que dirigeix ja tramita diversos expedients per incompliments greus