Una mallorquina de la Flotilla queda detinguda a Israel per una presumpta agressió a una funcionària de presons
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts

Per la seva banda, Hamas, que ha mostrat un vistiplau preliminar a un acord d'alto el foc proposat pels mediadors, ha responsabilitzat Netanyahu i el seu govern de bloquejar el diàleg
Edificis a la franja de Gaza. \ Foto: Omar Ashtawy - APA Images via ZUMA - DPA
189El primer ministre d’Israel, Benjamin Netanyahu, ha anunciat que ha donat instruccions al seu equip per iniciar de manera “immediata” negociacions amb l’objectiu d’alliberar tots els ostatges que encara romanen retinguts a la Franja de Gaza i posar fi a la guerra en condicions “acceptables”. Alhora, però, ha remarcat que continuarà endavant amb els seus plans per prendre la capital gaziana.
Netanyahu ha assegurat que veu a prop una “victòria decisiva” davant Hamas, un grup que aspira a “derrotar” intensificant l’ofensiva militar sobre la Franja. “La derrota de Hamas i l’alliberament de tots els ostatges van plegats”, ha afirmat en un vídeo enregistrat des d’un centre de comandament de la divisió militar encarregada de l’operatiu a Gaza.
El primer ministre també ha elogiat la tasca de l’Exèrcit en aquesta “missió vital” i ha instat els comandaments de les Forces de Defensa d’Israel a accelerar els terminis per culminar la presa de la ciutat de Gaza, un objectiu que implicaria el reclutament de fins a 60.000 reservistes.
Per la seva banda, Hamas, que ja ha mostrat un vistiplau preliminar a un acord d’alto el foc proposat pels mediadors internacionals, ha responsabilitzat Netanyahu i el seu govern de bloquejar el diàleg per centrar-se exclusivament en els atacs sobre la Franja.
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat
Gràcies a la seva pressió, amb recollida de firmes, els nous aparcaments blaus que s'havien creat a dos carrers seran gratuïts per a residents