Un jutjat d'Eivissa ha autoritzat el desallotjament en un mes i mig de 80 persones que viuen en caravanes prop de l’estadi de Can Misses
El tribunal d’instància número 5 d’Eivissa ha decretat el desallotjament d’un nucli d’infrahabitatges i li ha posat data: el 29 d’abril. Molts porten anys a l’illa, però el mercat del lloguer els ha expulsat i viuen a les caravanes també amb infants petits. Es tracta d’un solar, entre l’estadi Palladium Can Misses i el segon cinturó de ronda, l’E-20, és propietat d’una immobiliària, Inmo Sirenis, vinculada a la cadena hotelera on treballen algunes de les persones que viuen a l’assentament.
“Netegem el cul als rics d’aquí, què haurem de fer?”, lamenta un dels habitants. “Si aparegués l’amo i parlés amb nosaltres i ens cobrés una mica i ens deixés viure encara que sigui aquesta temporada…”, demana una dona que també hi viu. “Aquí, a Eivissa, mai no tindrem un pis amb aquesta quantitat de diners que ens demanen. La meua idea és vendre la caravana i, aleshores, anar-me’n de l’illa”, lamenta una altra dona afectada.
Expliquen que algú dels serveis socials municipals els va visitar la setmana passada per informar-los de la situació, encara que no tenen una notificació oficial. Ara mateix, segons el darrer cens de la Creu Roja, hi ha 1200 persones en situació de sensellarisme que viuen a infrahabitatges.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle