Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les feines es perllongaran durant una setmana a causa de les dificultats per accedir a la zona
Amb un raspall de dents, aigua, dissolvent i decapant… Així és com han començat avui a netejar les pintades fetes a les roques de sa Punta Negra. Ho fan de manera manual, ja que l’orografia del terreny, ple de roques i de molt difícil accés, no ha permès el transport de la maquinària especialitzada.
Segons els experts, aquestes pintades són molt males de treure, ja que les roques són molt poroses i rugoses, la qual cosa fa que absorbeixin molt la pintura. A més, els colors emprats són molt forts. La mediació del consistori ha permès que, tan sols dies després que apareguessin els grafits, s’estiguin retirant.
Les tasques de neteja tenen un cost de 3.000 euros i s’han comanat a una empresa especialitzada en esborrar pintades vandàliques. Les dificultats afegides faran que aquest procés es perllongui mínim durant una setmana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic