El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Retirar els plàstics ha estat una activitat voluntària que s'engloba dins un projecte impulsat per la Conselleria d'Educació
Responsables d’EMAYA expliquen als alumnes de l’Institut Guillem Sagrera de Palma com retirar els fems de la platja d’una manera segura i què han de fer si troben material perillós.
Els estudiants de l’FP s’han oferit voluntaris per col·laborar amb l’empresa pública i netejar la platja de Ciutat Jardí.
Després analitzar la casta de restes que troben, per saber què treu la mar i què llença la gent. I tot i que aquest indret es neteja cada dia, en poca estona, han trobat botelles, envasos i bastants de plàstics.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle