Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Retirar els plàstics ha estat una activitat voluntària que s'engloba dins un projecte impulsat per la Conselleria d'Educació
Responsables d’EMAYA expliquen als alumnes de l’Institut Guillem Sagrera de Palma com retirar els fems de la platja d’una manera segura i què han de fer si troben material perillós.
Els estudiants de l’FP s’han oferit voluntaris per col·laborar amb l’empresa pública i netejar la platja de Ciutat Jardí.
Després analitzar la casta de restes que troben, per saber què treu la mar i què llença la gent. I tot i que aquest indret es neteja cada dia, en poca estona, han trobat botelles, envasos i bastants de plàstics.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment