Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Aquesta iniciativa ha duit fins a la zona d'hopitalització de Son Espases les actuacions d'una quinzena de grups musicals
Aquesta sala, habitualment sense ús i ubicada entre els mòduls M i N de la zona d’hospitalització de Son Espases, s’ha convertit avui en un petit auditori on pacients i personal sanitari han pogut desconnectar de la seva rutina per passar una estona agradable gràcies a la solidaritat i la música del grup Anegats.
Fa tres anys que Marga Massot, neoròloga a Son Espases, va posar en marxa el cicle Neuroconcerts. Una inciativa que ha duit fins aquí una quinzena de concerts per tal de fer més agradable l’estada dels pacients, però també dels seus treballadors
Amb el concert d’Anegats es tanca la programació de concerts per aquest 2019. I sí, és cert que la música no cura, però vegent els rostres d’aquest públic, sembla que pot ser més amable el dia dia dels usuaris dels seveis sanitaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT