Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Les vendes de l'emblemàtica jogueteria han minvat entre un 15% i un 20% referent al darrer Nadal
En el darrer cap de setmana de l’any, els comerços de proximitat continuen rebent gent per encarregar els regals als Reis d’Orient. Tot i que alerten que, cada cop, s’hi acosta manco gent.
A l’emblemàtica jogueteria de Palma, La Industrial, les vendes han minvat entre un 15% i un 20% referent al darrer Nadal. Una baixada que les propietàries atribueixen a la competència que enfronten davant els grans magatzems i les plataformes de venda digitals. I, en especial, a un costum en declivi: de cada cop, la gent passeja manco pels carrers de ciutat.
“La gent s’ha acostumat a comprar des de casa seva i ja no surt al carrer”, comenta Neus Aguiló, copropietària de La Industrial. Aguiló reivindica que la proximitat i familiaritat dels negocis són els que mantenen la vida i personalitat de la ciutat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor