Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
Quatre animalistes han esperat la regidora de Model de Ciutat de Palma amb pancartes de protesta per la seva gestió durant la passada legislatura com a responsable de l'àrea de Benestar Animal
Europapress
184L’expresidenta d’Emaya i actual regidora de Model de Ciutat de Palma, Neus Truyol, ha negat aquest divendres, davant de la jutge Victoria Pelufo, que l’Ajuntament no actuàs per intentar resoldre el problema dels vessaments d’aigües fecals a la badia de Palma, i ha defensat que es varen gestionar correctament els fons del cànon de sanejament.
Truyol ha destacat que es va aprovar un pla de sanejament que recollia la necessitat d’una nova depuradora per al Coll d’en Rabassa i que havia d’impulsar l’Estat. La regidora, juntament amb quatre tècnics més i l’exgerent d’Emaya, Imma Mayol, està sent investigada per un delicte de delicte medioambiental.
La regidora ha estat rebuda a les portes de l’edifici judicial per quatre activistes en defensa dels drets dels animals que han demanat a crits la seva dimissió. A la porta dels Jutjats d’Avinguda Alemanya l’esperaven exhibint pancartes amb missatges com “Neus Truyol, no tens humanitat”, “Truyol, Noguera, Hila, dimissió” i “Neus, allò que toques ho destrosses”. També han cridat demanant la seva dimissió i el seu ingrés a la presó.
Cal puntualitzar que tot i que la regidora està investigada pels vessaments, aquests activistes protestaven per la gestió de Truyol al capdavant de l’àrea de Benestar Animal la passada legislatura.
Neus Truyol assegura que cap jutge li ha notificat que estigui sent investigada
Cort dona suport a Truyol per la investigació dels vessaments
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Segons les primeres informacions, les flames han començat just davall de les plaques solars