Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un cicle de conferències del CaixaForum de Palma visibilitza el paper de la dona en el món de la creació
Laura Freixas enceta el cicle amb la història de Vita Sackville-West i Virginia Woolf.
105Alfred Hitchcock, Jean Cocteau i Auguste Rodin haurien estat el que van ser sense Alma Reville, Coco Chanel o Camille Claudel? Probablement no. Però elles també haurien estat una altra cosa sense l’ombra de l’home, de la societat, al seu damunt. De tot això en parlarà el cicle ‘Ni elles muses ni ells genis’, una sèrie de conferències que comencen avui al Caixafòrum de Palma i que tenen com a objectiu visibilitzar el paper de la dona en el món de la creació.
Laura Freixas, escriptora i primera conferenciant, encetarà el cicle parlant de Virgina Woolf i Vita Sackvill-West una parella de creació diferent. Inés París, Noni Benegas i Pilar de Foronda completaran, cada dimarts capvespre, fins al 17 d’abril, la resta de conferències.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703