El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El divendres puja la màxima amb valors de 23-25ºC
Sortida del sol amb pols avui des de Ciutadella/. ANTONI FULLANA.
183La darrera setmana del mes d’abril s’ha caracteritzat per una entrada clara de pols en suspensió. Cel enterbolit, poques clarianes i qualque plugim de fang han estat els elements més destacats aquests dies, però tenen les hores contades, divendres el sol lluirà amb més força i la pols serà història.
El sol i el color tornen al cel de les Balears. Només quedaran pinzellades de niguls prims i restes de pols a primera hora cap al sud de les Pitiüses, la resta de la jornada serà tranquil·la i assolellada. El vent serà del nord-est amb qualque cop moderat i redols de maror a les àrees exposades. Puja la màxima amb valors de 23-25ºC.
Dissabte seguirà la tendència de cel estirat però amb més niguls prims. Les nits seran més fresques, amb mínima inferior als 10ºC a zones interiors, sobretot de Mallorca i Eivissa. Diumenge el cel serà més variable. A Mallorca i Menoca s’esperen intervals de niguls, però sense precipitacions, mentre que a les Pitiüses el predomini del sol serà més evident. Baixarà la màxima al nord de les Balears.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle