Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Entre les novetats, que el servei és a través d'estancs i administracions de loteria
La neobanca de proximitat ha aterrat a les Balears. Un sistema que permet crear un compte bancari en cinc minuts, i que ofereix el seu servei per treure o ingressar a estancs o administracions de loteria més proper que s’hagi adherit. Ho fa a través de Nickel, del gegant bancari francès BNP Paribas, que ja disposa de 15 punts físics a les Balears. L’objectiu és arribar als 50 a finals d’any. Dos s’obriran a Menorca, i dos més a Eivissa.
El funcionament és senzill: el client obre el compte bancari en línia o en el mateix local. Amb aquest disposarà d’un IBAN espanyol. A més, podrà domiciliar rebuts. I la gran novetat: es pot ingressar i retirar diners des de l’estanc o administració de loteria més proper.
Javier Ramírez, CEO de Nickel España, apunta que “la proximitat i la facilitat que atorga aquest nou sistema” per realitzar les operacions és molt atractiu. Pau Monserrat, economista de Futur Legal, afegeix que resulta molt útil per a la gent que no té uns ingressos regulars. La idea també neix per suplir les mancances que, a dia d’avui, es troben molts ciutadans amb el tancament d’oficines i sucursals bancàries.
Espanya és el segon país on es posa en funcionament aquest neobanc. El primer va ser a França, l’any 2014.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats