Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Són els caps visibles del Xelska, que agafa força al Campionat d'Europa
Són Nicolau Mir i Ofir Netzer, els caps visibles d’un Xelska que agafa pes al Campionat d’Europa. Una competició que se celebra a Munic a partir de l’11 d’agost. I el mallorquí té clar quins són els seus objectius en aquesta competició.
Ofir Netzer, per la seva part, competirà per Israel. Ja té el bitllet pel Mundial assegurat, però cercarà acabar bé la temporada.
Ells podrien no ser els únics gimnastes del Xelska que participaran en l’Europeu. Josh Williams i Maia Llàcer seran reserves a l’equip espanyol. La gimnasta valenciana rep per primera vegada la cridada de la selecció.
Els entrenadors Pedro Mir i Manuel Martínez completen la representació del Xelska. I són optimistes de cara a la cita europea.
Ara intentaran que l’Europeu sigui l’escenari perfecte per prendre el vol.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle