Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El cantant català ha protagonitzat aquest dimecres el cinquè concert del Menorca Music Festival
Nil Moliner i la seva banda han pujat aquest dimecres dalt l’escenari del Menorca Music Festival decidits a contagiar el seu ritme i la seva música, i el públic ha respost. Prop de 2.000 persones van cantar les seves lletres i ballar les seves melodies durant l’hora i mitja que va durar el concert.
‘Mi religión, ‘Déjame escapar’, ‘Libertad’, ‘Meneito’ o ‘Soldadito de Hierro’ són algunes de les cançons que va interpretar el cantant català, qui des del primer minut va voler transmetre la il·lusió que li feia actuar a Menorca per primera vegada. Una illa on, assegura, ha passat les millors nits de la seva vida.
La primera edició del Menorca Music Festival -que se celebra al Recinte Firal des Mercadal– es tancarà aquest dissabte, amb un triple concert protagonitzat per Oques Grasses, Ramon Mirabet i Lalalove you.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital