El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El triatleta paralímpic menorquí arriba segon a meta, per darrere de l'invencible Alexis Hanquinquant
Nil Riudavets s’ha penjat la medalla de plata al campionat d’Europa de triatló paralímpic que s’ha disputat a Tarragona. L’esportista maonès (00:59:42) ha quedat per darrere del francès Alexis Hanquinquant (00:58:06), el gran dominador de la categoria PTS4 a totes les competicions.
Nil ha entrat segon a meta, a un minut i 36 segons del guanyador, després de completar 750 metres nedant, 20 quilòmetres en bicicleta i cinc quilòmetres de cursa a peu. El podi l’ha completat el també gal Pierre-Antoine Baele, tercer amb un temps de 01:00:07.
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles