El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El paratriatleta menorquín completa el podi amb el campió olímpic Alexis Hanquinquant i el també francès Pierre-Antoine Baele; Álex Sánchez Palomero acaba setè
Nil Riudavets viu definitivament instal·lat a l’elit del paratriatló internacional. L’esportista menorquí com a membre de la selecció espanyola, ha guanyat la medalla de bronze al campionat d’Europa de Triatló Paralímpic, que s’ha disputat a la localitat francesa de Besançon.
Nil ha entrat a meta només per darrere el campió olímpic Alexis Hanquinquant i el també francès Pierre-Antoine Baele. El salmantí establert a Mallorca, Álex Sánchez Palomero, ha firmat una setena posició.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran