Un infant de dos anys ha estat traslladat en estat greu a l’Hospital Son Espases després d’haver caigut d’un primer pis en el número 40 del carrer de Joan Alcover, de Palma.
El petit jugava amb un nin quan en un descuit de la cuidadora han pujat damunt una taula molt a prop d’una finestra oberta. Un d’ells, el petit de dos anys, s’ha pujat a la finestra i s’ha precipitat des del primer pis. A baix, nombrosos veïnats han viscut l’escena amb molta angoixa.
Tot i l’ensurt, el nin no ha patit ferides greus, només traumatismes lleus i, per això, quedarà ingressat en observació a l’hospital de Son Espases.
Aquest és el segon succés relacionat amb infants registrat a Palma en les darreres 24 hores. Aquest dilluns els bombers de Ciutat van haver de rescatar un nadó que havia quedat tancat dins un cotxe que tenia el motor en marxa. El tancament centralitzat es va activar i va bloquejar les portes del vehicle mentre la mare era fora del cotxe.
Aquesta crida a la ciutadania —que mai no s'havia fet a Espanya i en la qual el Ministeri està interessat— és una iniciativa conjunta de la UIB i l'EAPN