Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Un total de 2.901 persones, de les 5.093 inscrites, s'han presentat a les proves
Un total de 2.901 persones, de les 5.093 inscrites, s’han presentat finalment aquest dissabte a les oposicions docents, la convocatòria que correspon a la del passat 2020, ajornada per la COVID-19.
Segons ha informat Educació i Formació Professional, a les proves del concurs oposició docent a Balears enguany s’ha presentat el 56,96% del total de 5.093 inscrits per a 1.144 places distribuïdes entre infantil, primària, secundària, FP, escoles oficials d’idiomes, música i arts escèniques, arts plàstiques i disseny.
Per illes, a Mallorca s’han presentat 2.267 persones, de les 4.009 inscrites (56,54%); a Menorca, 264 aspirants, del total de 425 inscrits (62,11%); a Eivissa s’han presentat 344 persones, de les 621 (55,39%) i a Formentera, 26 aspirants, del total de 38 inscrits (68,42%).
Les oposicions docents a Balears, s’han iniciat aquest dissabte amb total normalitat, transcorrent també sense cap incidència remarcable.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061