Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Antoni Parera i Maria José Montiel encapçalaren la tercera edició del Festival Bellver
La mezzosoprano María José Montiel i el compositor Antoni Parera, guardonats amb el Premi Nacional de la Música, protagonitzaren aquest dijous a la nit el tercer concert de l’Orquestra Simfònica al Festival Bellver.
Una composició de Maurice Ravel va encetar el concert fent un homenatge a la música barroca. I la versió orquestrada d’Antoni Parera de l’obra ‘7 nanas‘ es va mostrar al públic per primera vegada.
Es tracta d’una composició a partir dels poemes de Rafael Alberti. La conjunció Simfònica i veu de Montiel ha amenitzat una vetllada única al castell de Bellver de Palma, amb prop de 400 assistents.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació