Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La Creu Roja ha intervingut a Ciutadella en 64 incidències, amb cinc comes etílics i dos traumatismes
115
L’112 ha rebut 1.200 telefonades i ha intervingut en 561 incidents, cap de greu, aquesta nit de Sant Joan. “Ha estat més o manco igual que els darrers caps de setmana”, ha explicat Xisca González, tècnica d’emergències de guàrdia, en una entrevista a l‘Informatiu Matí d’IB3 Ràdio. “No tenim constància de cap incident greu, ni a Ciutadella, ni a la resta de les Illes”, ha dit.
A Menorca, 64 incidències, amb 5 comes etílics
La Creu Roja ha atès aquesta nit a Menorca 10 persones accidentades en les corregudes, 5 comes etílics, dos traumatismes i dues fractures, entre d’altres. En total, 64 assistències, tres de les quals han necessitat trasllat hospitalari. El mallorquí de 49 anys que va precipitar-se a un pati interior, en una caiguda de més de quatre metres, continua ingressat a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila, amb pronòstic reservat.
La festa continua a Ciutadella
Aquest Diumenge de Sant Joan, els actes han començat a les 8 del matí, quan el flabioler ha demanat permís al caixer senyor per iniciar el replec. Una jornada marcada pels Jocs des Pla, amb els entrenaments al matí i els Jocs al capvespre. Abans, se celebrarà Es Caragol de Santa Clara i la Missa de Caixers. Tot després d’una jornada, la d’aquest dijous, molt intensa, especialment al Caragol des Born, que va arreplegar més de 26.000 persones, només 1.500 per davall de l’aforament crític que marca el Pla Director.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències