La missa a l’església de Sant Joan de Labritja, al 75% de capacitat, també ha estat estranya per als vesins de la localitat, l’única de les Pitiüses on avui dimecres és dia festiu.
Anit passada al municipi es registraren 23 graus, una nit gairebé tropical. Carrers buits en lloc de la festa més concorreguda i esperada de l’any, una nit de foc i música cancel·lada per l’ajuntament per impedir-hi aglomeracions i contagis. El consistori va oferir un concert de la banda local Rels, en directe a través de les xarxes socials des de Can Gall.
Tampoc a les platges de Sant Joan i Eivissa, les més visitades durant la revetlla, es va poder celebrar l’arribada de l’estiu. Protecció Civil i Policia Local varen impedir que ningú s’instal·làs damunt l’arena.
La nit va transcórrer sense incidents remarcables, segons els serveis d’emergències.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui