El foc ha començat per raons que es desconeixen a les 3 de la matinada, i ha afectat al voltant d’1,2 hectàrees de pinar. Bombers d’Eivissa i 11 brigadistes de l’Ibanat, amb suport aeri d’un helicòpter, han aconseguit controlar les flames passades les 7 del matí.
La Guàrdia Civil ha tallat el trànsit a l’àrea afectada, al Pla de Labritja, enmig de la carretera que uneix Sant Joan i Sant Miquel. És la quarta vegada en cinc anys que hi ha un incendi en aquesta àrea.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui