Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'equip de Ciutadella s'ha imposat per 3 sets a 0 a l'Azerrail Bakú, amb parcials de 25-20, 25-23 i 25-17
Nit europea i nit màgica de l’Avarca de Menorca, que s’ha classificat per als vuitens de final de la Challenge Cup. L’equip de Ciutadella s’ha imposat per 3 sets a 0 a l’Azerrail Bakú, amb parcials de 25-20, 25-23 i 25-17. Amb aquest resultat, l’Avarca ha forçat el set d’or, un set de desempat en què s’ha imposat 15-11 i ha superat així l’eliminatòria davant el conjunt d’Azerbaidjan.
Jimena Fernàndez Gayoso ha estat la màxima anotadora del partit amb 24 punts. L’eliminatòria de vuitens enfrontarà l’Avarca al Nantes francès, que s’ha desfet per un doble 3-0 de l’Olymp de Praga.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals