Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La inestabilitat meteorològica ha provocat nombrosos incidents a Mallorca
Durant tota la matinada els bombers de Mallorca han fet feina per recuperar els vuit excursionistes que es van veure sorpresos per la pujada del cabdal del Torrent de Coanegra entre Orient i Santa Maria del Camí. Un dels ferits ha hagut de ser traslladat a Son Espases.
Tots els torrents de l’illa baixen plens a causa de la pluja. A Son Torrella, Escorca ja han superat els 300 litres les darreres 48 hores. La vessant positiva és que s’han omplit els embassaments de Cúber i Gorg Blau. Dilluns estaven al 70%.
Els forts vents que també s’han registrat les darreres hores han fet tombar diversos arbres arreu de Mallorca.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703