Nit tràgica a Eivissa: mor un home apunyalat, un altre ennuegat i un de 18 anys precipitat des de 23 metres
En un primer moment, els sanitaris del 061 han aconseguit estabilitzar l'home ferit a l'abdomen, però finalment ha mort a Can Misses
132
Un home de 34 anys ha mort aquest matí a l’hospital Can Misses, on va ser traslladat després de ser apunyalat a l’abdomen a Eivissa, segons han confirmat la Policia Nacional i el SAMU 061.
La Policia Local, que va rebre l’avís a les 05 hores de la matinada, va trobar a l’home estès enterra, al carrer Extremadura en la seva intersecció amb Catalunya, i amb una ferida toràcica produïda per una arma blanca, ha informat des de l’Ajuntament d’Eivissa.
En arribar els agents, l’home, de nacionalitat estrangera, estava indocumetat i estava acompanyant de dues persones.
Els sanitaris de dues ambulàncies del 061 li han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar (RCP) i han aconseguit estabilitzar-ho i traslladar-ho a Can Misses, on finalment ha mort.
En el lloc han intervingut patrulles de la Policia Local i de la Policia Nacional, que ha obert una investigació per a esclarir els fets.
Mor un altre home ennuegat a un bar de ses Figueretes
Per una altra part, un home de 68 anys ha mort ennuegat aquesta matinada en un bar del barri de ses Figueretes, a Eivissa, segons han informat l’Ajuntament de Vila i el SAMU 061.
El succés ha tengut lloc a les 02 hores de la matinada en un bar del carrer Navarrès, on hi van acudir una ambulància de suport vital avançat i la Policia Local d’Eivissa.
Els sanitaris li van practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar (RCP) però no van aconseguir salvar a l’home, que finalment va morir al mateix carrer.
Mor a Eivissa un jove de 18 anys després de precipitar-se des d’un setè pis
Altrament, un jove de 18 anys ha mort a Eivissa després de precipitar-se des d’un setè pis. Segons ha informat el SAMU 061, el succés ha tengut lloc aquest dimarts sobre les 02.30 hores en l’avinguda Isidor Macabich.
Fins al lloc, hi han acudit una ambulància de suport vital avançat i una altra de suport vital bàsic, encara que no han pogut fer res de res per salvar-la vida. De moment, es desconeixen les causes de l’accident.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
EL MÉS LLEGIT
media
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT
societat
El tram ha quedat precintat a l'espera que els arqueòlegs determinin el valor de la cova, que es troba pròxima al jaciment de Rafal Rubí, patrimoni mundial de la humanitat
societat
Hi participen 30 paradetes, que estaran obertes fins a les 20 h, en una jornada plena de cultura i d'històries