Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L’especialització veterinària augmenta entre els manescals de les Balears tot i la crisi
Sentir el batec d’un cor és habitual a desenes de consultes particulars arreu de les Balears. Però que sigui el batec d’un ca ja no és tan normal. L’especialització a la medicina animal fa anys que es fa arreu d’Europa, però a les Balears just ha començat. Ben igual que les persones quan tenen mal a l’ull van a l’oculista, o problemes de cor, al cardiòleg, els animals ara també tenen especialistes.
En manco d’un any, i amb pandèmia inclosa, han rebut més de 500 animals, de totes les Balears. No són veterinaris convencionals: són especialistes, un centre de referència i, per tant, els mateixos veterinaris els deriven pacients. Les dades dels pacients deixen informacions curioses: els problemes cardíacs afecten més els cans i cavalls, que no els moixos, per exemple.
La feina i col·laboració de Jordi i Marian amb especialistes dels Estats Units, el Regne Unit i Austràlia obri el ventall per resoldre possibles dubtes o complicacions que puguin sorgir amb qualque pacient.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles