Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El punt més conflictiu és que els tenidors de més de 10 cases buides les hauran de cedir temporalment a l'administració
A porta tancada, com en tota ponència legislativa, els diputats han aprovat que els futurs habitatges de protecció oficial dissenyats pel Govern balear no es podran vendre mai. Només es podran llogar.
Els Habitatges de protecció que es fan amb consorci amb promotors privats sí es podran vendre, però només a preu taxat. Actualment, 30 anys després la compra es poden comercialitzar en el mercat lliure. La futura llei podrà viure qualque modificació més en el tràmit en comissió del Parlament, però el gruix ja no es modificarà. El punt que ha provocat més polèmica des de l’inici és el que dicta que un tenidor amb més de 10 habitatges buits, durant dos anys, l’haurà de cedir a l’administració perquè el pugui oferir als que tenen problemes d’accés a una llar.
El text ha incorporat una disposició addicional que ha provocat un crui entre Podem i Més per una banda i el PSIB per l’altra. Els socialistes van votar a favor d’una esmena del PP per ampliar el centre del tenista Rafel Nadal a Manacor. Pels seus socis del Pacte, desvirtua l’objecte de la llei d’habitatge.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix