Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els professionals afirmen que la comunicació és essencial
L’any passat es van registrar 90 morts per causa de suïcidi a les Balears, dels quals un 65% varen ser d’homes. La mitjana d’edat se situa al voltant dels cinquanta anys.
El suïcidi té una afectació transversal, no està lligat a perfils, edats o col·lectius concrets. Per promoure accions basades en la prevenció, els professionals en salut mental i afectats comenten que la comunicació és essencial.
La prevenció i l’acció impliquen acudir a professionals que es dediquen a l’acompanyament, tant de persones en risc com a familiars i entorn. El treball entre professionals i familiars és rellevant per crear una xarxa de suport.
Les persones amb ideacions suïcides han passat a compartir la seva experiència i a ser una veu de referència. Diuen que encara falten recursos i suport públic, i que, sobretot, és essencial rompre el tabú i aprendre a demanar a ajuda.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703