Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

I només un 0,2 % dels habitatges baixa dels 900 euros
No hi ha cap habitatge de lloguer que costi manco de 600 euros a Palma, i només un 0,2 % de l’oferta davalla els 900 euros, segons la web Fotocasa.
Segons un estudi realitzat a totes les capitals de província pel portal immobiliari, la mitja dels habitatges que es lloguen a tot Espanya inferiors als 600 euros és de 6,3%, i quatre ciutats no tenen cap pis per davall d’aquesta xifra (Pamplona, Donostia, Vitòria-Gasteiz, i Palma).
Només un 0,2 % de l’oferta és inferior a 900 euros
Pel que fa a l’oferta de lloguer amb preus inferiors a 900 euros la mitja estatal passa al 31 %, però Palma només disposa d’un 0,2 % dels seus habitatges per sota d’aquest preu. D’aquesta manera, segons el portal immobiliari, la majoria dels habitatges destinats a lloguer a la capital de les Illes superaria la xifra dels 900 euros. Només supera Palma la capital d’Àlaba, Vitòria-Gasteiz, que no té cap casa per davall d’aquesta xifra.
En aquest estudi no apareixen municipis de les altres illes, ja que Fotocasa només ha agafat de referència les capitals de província, com Palma.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes