Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els transportistes de Balears demanen a la ciutadania que no comprin de manera compulsiva
El president de la Federació Empresarial Balear de Transports (FEBT), Ezequiel Horrach demana als ciutadans que no comprin de manera compulsiva i assegura que “no faltarà cap producte essencial” pel tancament dels centres de distribució de València. De fet, els camions de mercaderies ja tornen a embarcar des de la comunitat. Fins aquest dilluns, per poder arribar a les Balears, els transportistes feien ruta cap a Barcelona. Un increment de quilòmetres que es podria veure reflectit als preus dels productes, ja que també s’hi han hagut de desplaçar treballadors des de les Balears, per substituir els companys valencians afectats per la DANA.
Els transportistes demanen un centre logístic a les Balears per no dependre tant de l’exterior.
Tràilers gratuïts per a entitats i associacions
Davant l’onada de solidaritat des de les Illes, la federació posa a disposició els seus tràilers, de manera gratuïta, a tots aquells que vulguin fer arribar productes a València. Per això tota ONG, organitzacions benefiques o empreses poden contactar amb la FEBT a travès del telèfon 971 478 200 o enviar un correu electrònic a administracion@febt.es.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada