Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Dos dels tres focus actius ja estan controlats
Tot i la gran extensió de pins cremats, el foc no ha arribat a entrar al parc nacional de Doñana, la zona més protegida. Sí que ho ha fet al parc natural.
En les darreres hores, alguns dels punts calents dins el perímetre de l’incendi s’havien reactivat. Però els més de vint mitjans aeris han treballat durant tot el dia, i dos dels tres focus actius s’han pogut extingir. L’últim, el de la zona nord, i que afecta el parc natural encara no està controlat.
Les flames que s’iniciaren dissabte a les 21.30 hores han obligat a desallotjar fins a 2.000 persones. Molts d’ells han hagut de dormir en espais habilitats com gimnasos al nucli de Matalascañas o al Rocío.
L’Infoca, amb el suport de la Guàrdia Civil i els agents de la policia nacional investiguen què pot haver provocat l’incendi. El conseller andalús de Medi Ambient, José Fiscal, ha descartat, però, que es degui a causes naturals. Sobre les sospites que circulaven sobre interessos especulatius per part d’agències inmobilàries, Susana Díaz ha estat taxativa i ha dit que no es requalificarà ni un sol metre de terreny.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat