Bel Fullana invoca el Club Miseria al Solleric per la Nit de l’Art
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
Exceltur preveu que les pèrdues s'elevarien als 13.500 milions amb una caiguda del 95% de l'activitat turística
L'Exèrcit de Terra desinfecta l'aeroport de Menorca. /DAVID ARQUIMBAU SINTES
173Xim Valdivielso, professor de Filosofia Moral I Política de la UIB i membre del grup ecologista Terra Ferida critica que “no hi hagi un plan B de model econòmic a les Illes”.
De fet, Exceltur preveu que les pèrdues a l’arxipèlag s’elevarien als 13.500 milions d’euros amb una caiguda del 95% de l’activitat turística, si es confirma que el sector no reobri fins al desembre. En l’àmbit estatal, l’activitat turística patiria una caiguda del 60%. El sector demana mesures específiques per salvar part del teixit turístic empresarial.
Per la seva part, l’Aliança per l’Excel·lència Turística destaca la incertesa del sector davant la manca d’un calendari clar per iniciar la desescalada. En un escenari postconfinament, l’efecte Covid continuarà afectant el turisme, activitat on s’hauran de mantenir el distanciament social i la restricció d’aglomeracions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers