Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Per mor de la grip aviària, la Conselleria recorda les restriccions amb l'aviram i també de les ovelles, tot i que podran sortir a ser beneïdes si han estat vacunades de la llengua blava
Les oques i altres animals de corral no podran participar a les beneïdes de Sant Antoni per culpa de la grip aviària a no ser que estiguin dins una gàbia. I no són els únics animals que estan afectats per les restriccions sanitàries. La restricció també afecta les ovelles, que hauran d’estar vacunades de la llengua blava per participar en les beneïdes.
Així ho ha recordat aquest dimarts la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural, ja que la seva participació està subjecta a requisits sanitaris estrictes, adoptats en el marc de la situació epidemiològica actual a les Illes.
En canvi, les ovelles sí que es poden dur a beneir si estan vacunades de la llengua blava i el propietari ho pot demostrar.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora