Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Diverxia defensa els drets del col·lectiu LGTBI amb la manifestació de l'Orgull de Maó
La manifestació de l’orgull va fer-se notar als carrers de Maó amb música i globus de tots els colors, perquè un dels objectius és el de visibilitzar la diversitat de la societat menorquina. Diverxia, un dels convocants, denuncia el silenci i la doble vida amb el que molta gent encara oculta la seva orientació sexual.
El seu president, Andrés Armengol, també va emprar l’altaveu per atacar el discurs de l’extrema dreta, que considera una amenaça directa als drets del col·lectiu LGTBI.
La manifestació de l’Orgull de Maó va donar pas a una festa al Claustre del Carme, sense abandonar-ne el to reivindicatiu. L’actuació de “Lo Prohibido” va tancar la nit celebrant el moment històric, diuen, de sentir-se lliures per reivindicar la diversitat dels cossos i de la sexualitat.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície