Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

La internacional gallega, que ha guanyat 3 superlligues, 4 copes de la Reina i 3 supercopes, aspira a dir adéu amb un títol a Ciutadella
L’Avarca de Menorca, que ahir es va posar en marxa, pretén que aquesta temporada sigui especial. Per a qui segur ho serà és per la seva capitana, Noelia Sánchez, que ha decidit que aquest serà el seu darrer any com a professional.
Noelia Sánchez va camí dels 38 anys, amb només 16 va debutar a la Superlliga, i aquest estiu ha decidit, en el seu Monforte de Lemos natal, que la quarta temporada a l’Avarca de Menorca serà la seva darrera com a professional.
Internacional amb més de 100 ocasions, Noelia Sánchez acumula al seu palmarès 3 superlligues, 4 copes de la Reina i 3 supercopes. I no descarta sumar-ne algun títol més amb l’Avarca. La candidatura de Ciutadella com a seu de la pròxima Copa fa especial il·lusió al vestidor.
I tot, en un any en el què el president Andreu Hernández ha fet el discurs més ambiciós de les darreres temporades. La jugadora més guardonada del voleibol gallec li ha agafat la paraula: guanyar.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs