Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La V assemblea de la formació triarà aquest dissabte l'executiva
Més per Mallorca ha començat aquest divendres la seva V assemblea en què la coalició sortirà ja com a partit. Aquest divendres s’han votat els estatuts de la formació i serà aquest dissabte quan es votin els diferents òrgans del partit
Després de dos anys en el càrrec, Antoni Noguera s’ha acomiadat dels militants com a coordinador de Més per Mallorca en un discurs purament polític. Noguera ha animat a la militància a treballar perquè, després d’aquesta assemblea, segons ha dit, Més torni a ser un partit clau d’un govern d’esquerres en les pròximes eleccions. Segons Noguera, “acabam el mandat amb els deures fets, els objectius complerts i ara el partit només ha de centrar-se en millorar els resultats electorals”.
Per la seva banda, Jaume Alzamora, que podria ostentar la Secretaria general del partit, ha lloat la tasca feta per Noguera i comptaran en la seva persona “en tot allò que sigui necessari per al partit”.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues