Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La V assemblea de la formació triarà aquest dissabte l'executiva
Més per Mallorca ha començat aquest divendres la seva V assemblea en què la coalició sortirà ja com a partit. Aquest divendres s’han votat els estatuts de la formació i serà aquest dissabte quan es votin els diferents òrgans del partit
Després de dos anys en el càrrec, Antoni Noguera s’ha acomiadat dels militants com a coordinador de Més per Mallorca en un discurs purament polític. Noguera ha animat a la militància a treballar perquè, després d’aquesta assemblea, segons ha dit, Més torni a ser un partit clau d’un govern d’esquerres en les pròximes eleccions. Segons Noguera, “acabam el mandat amb els deures fets, els objectius complerts i ara el partit només ha de centrar-se en millorar els resultats electorals”.
Per la seva banda, Jaume Alzamora, que podria ostentar la Secretaria general del partit, ha lloat la tasca feta per Noguera i comptaran en la seva persona “en tot allò que sigui necessari per al partit”.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc