Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Millor pel·lícula, millor directora (la segona de la història de l'acadèmia) i millor actriu
Chloé Zao, la segona dona en rebre aquest guardó en els 93 anys de premis de l'Acadèmia. /EFE
140No hi ha hagut sorpreses, Nomadland ha estat la triomfadora d’aquesta matinada d’Oscars. Millor pel·lícula, millor directora (la segona de la història de l’acadèmia) i millor actriu.
Els tres grans guardons en una cerimònia sense encís- el glamur no casa amb la pandèmia- ha triat també sir Anthony Hopkins, als seus 83 anys, com a millor actor.
Nomadland, la història dels que no fan història, d’aquella gent fora del sistema- sense casa, però no sense llar- ha estat la gran triomfadora d’aquesta matinada. Una història d’esperança que reclamava la seva directora Chloé Zao, la segona dona en rebre aquest guardó en els 93 anys de premis de l’Acadèmia.
Una altra veu de dona ha estat clara protagonista, la gran Frances McDormant qui ha reclamat, d’una particular manera, que tornem al cinema.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles