Mor un home de 61 anys en un accident laboral a Manacor
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora

Els assistents habituals asseguren que ara mateix veuen més aigua que altres vegades que hi han anat
Primer diumenge de juny, i tot i l’amenaça de niguls negres, almanco el matí hi ha hagut sol a la Serra. I això ho han aprofitat tant locals com turistes per fer l’excursió a dos indrets tan emblemàtics com els embassaments de Cúber i el Gorg Blau.
El matí ha estat propici per als que volien fer esport. I per veure els embassaments. Les famílies també han aprofitat per passejar ben prest, abans que l’amenaça dels niguls negres anàs a més. A banda dels residents, els turistes tampoc no s’han volgut perdre l’espectacle, com una anglesa que ha fet dues hores de trajecte des de Cala Millor.
I així, amb la cantarella dels ocells i les cabres joves, que han gaudit d’un bon berenar, ha continuat el degoteig de turistes i locals que han desfilat per un dels indrets màgics que queden a Mallorca.
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat