Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Un estudi constata que són majoria les botigues de tota la vida que venen roba, sabates, regals i molt poques són franquícies de grans marques
Al centre de Ciutadella encara hi ha un bon nombre de botigues de queviures com les de fa mig segle. I ben vives. També hi trobam molts bars i restaurants que donen servei a la gran quantitat de turistes que visiten Ciutadella durant l’estiu. En total, la zona de centre històric i la Contramurada concentra uns 900 comerços. Una de les assignatures pendents és internet i les xarxes socials.
Tota aquesta informació és fruit d’un cens de comerços que ha encarregat l’Ajuntament de Ciutadella amb l’objectiu de crear una guia comercial, i que revela que només el 14% dels comerços de la ciutat està dedicat exclusivament al turista i, per tant, només obre els mesos de temporada alta.
Com més ens allunyam del centre, trobam més locals tancats. N’hi ha 278 que es venen, traspassen i que no donen cap informació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés