Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El club menorquí havia demanat al Govern poder ajuntar 1.600 persones al pavelló
L’Hestia Menorca només pot rebre el suport directe de 200 espectadors en el partit de tornada de la fase d’ascens a LEB Or que ha de jugar a Bintalfa contra el Círculo Gijón.
Tot i que el club va demanar al Govern l’exempció necessària per a ajuntar 1.600 persones al pavelló, Salut li reclama ara un protocol que encara no té per autoritzar la cabuda sol·licitada.
En espera d’una decisió definitiva, el club no ha pogut vendre encara cap entrada. El partit, en què l’Hestia haurà de fer bona la diferència de 14 punts assolida a l’anada a Gijón, serà retransmès en directe a través del web d’IB3.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061