Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El club menorquí havia demanat al Govern poder ajuntar 1.600 persones al pavelló
L’Hestia Menorca només pot rebre el suport directe de 200 espectadors en el partit de tornada de la fase d’ascens a LEB Or que ha de jugar a Bintalfa contra el Círculo Gijón.
Tot i que el club va demanar al Govern l’exempció necessària per a ajuntar 1.600 persones al pavelló, Salut li reclama ara un protocol que encara no té per autoritzar la cabuda sol·licitada.
En espera d’una decisió definitiva, el club no ha pogut vendre encara cap entrada. El partit, en què l’Hestia haurà de fer bona la diferència de 14 punts assolida a l’anada a Gijón, serà retransmès en directe a través del web d’IB3.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit