Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Es restringeixen a les vivendes dels pobles més petits i que no superin els 100.000 euros
Només 25 joves de Balears es podran acollir a les ajudes estatals per comprar una vivenda, que poden demanar-se des del passat dimarts. Un dels requisits, de difícil compliment a l’arxipèlag, és que l’habitatge tingui un preu inferior a 100.000 euros… i que s’ubiqui en un poble de menys de 5.000 habitants.
Els ajuts, que han de facilitar als menors de 35 anys l’adquisició del primer habitatge, es restringeixen als municipis de la mida de Búger, Mancor de la Vall o Ariany, a Mallorca; o al de Ferreries i es Mercadal, a Menorca. És la primera condició dels ajuts del Pla Estatal d’Habitatge que s’aprovà el passat març. Una condició que, en general, no ha tingut bona acollida entre els joves.
En queden exclosos els que perceben uns ingressos anuals superiors als 22.500 euros. Els que cobrin menys i compleixin totes les condicions, podran rebre, com a màxim, el 20% del cost de l’habitatge: és a dir, 10.800 euros. Però amb una partida pressupostària de 270.000 euros, se’n beneficiaran, com a molt, 25 persones en tot l’arxipèlag. La Direcció General d’Habitatge diu que ja ha transmès les queixes al Ministeri de Foment.
Els habitatges que s’acullin a les subvencions hauran de constituir la residència habitual durant almanco cinc anys.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo