CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els empresaris reclamen més connexions aeries a l'hivern
De les 56.000 places hoteleres a Eivissa només en sobreviuen el 3 per cent en temporada baixa. Les connexions aèries directes entre l’illa i països europeus varen desaparèixer la setmana passada.
A Formentera la davallada és similar i la xifra de 8.000 llits de l’estiu es redueix dràsticament.
Novembre i gener són els mesos més fluixos a l’Ocean Drive, dels pocs hotels que decideixen romandre oberts tot l’any a Eivissa. La resta de la temporada baixa tenen una ocupació del 50 per cent, la plantilla també baixa a la meitat respecte a l’estiu i els preus ho fan en un 75 per cent.
La major part dels seus hostes d’hivern arriben a Eivissa per treballar-hi i només un 10 per cent ho fa per oci.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició