Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Les 37 restants no se sumen, de moment, al conveni per manca d'espai i de personal
La farmàcia Barrau, de Maó, és una de les tres farmàcies de Menorca que oferiran la possibilitat de fer tests d’antígens als seus clients… Disposa d’un espai interior d’atenció farmacèutica que ja s’ha adequat, i que des d’aquest dimarts acollirà també aquest servei. El telèfon no ha deixat de sonar, i la seva titular assegura que per aquesta setmana ja ha tancat un gran nombre de cites.
El mateix interès s’ha suscitat a les altres dues farmàcies, de Sant Lluís i Ciutadella, on poden dur-se a terme les proves i notificar-ne els positius a Salut perquè la persona contagiada pugui tramitar la seva baixa laboral. En canvi, la resta d’apotecaries de l’illa -37 de les 40 existents- no s’hi han adherit per qüestions, majoritàriament, d’espai i de personal.
Davant aquesta situació, les farmàcies de Ciutadella han proposat avui migdia a Salut que habiliti un espai al municipi -com podria ser la sala polivalent del Canal Salat, que en el seu moment ja va fer de vacunòdrom-, i que les farmàcies en gestionin el servei.
➡ PDF | Consulta aquí el llistat de les farmàcies adherides al protocol d’autotests
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992