Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La FELIB treurà un concurs perquè una empresa faci els plans de la resta de municipis abans de maig
Només cinc municipis de les Balears tenen ja fet el pla d’emergències per respondre de manera eficaç davant catàstrofes, com podrien ser inundacions o incendis. La Federació d’Entitats Locals de Balears espera que la resta de municipis el podrien tenir a punt abans de maig.
Les torrentades que va patir el Llevant de Mallorca varen deixar palès la necessitat de millorar la capacitat de reacció i coordinació davant catàstrofes d’aquest tipus. Es va concloure que era vital que cada municipi tingués el seu pla d’emergències. De moment, però, només n’hi ha 5 que el tinguin fet: Palma, Eivissa, Sant Llorenç, Alcúdia i Llucmajor. La resta, més de 60 municipis, s’han posat en mans de la FELIB, junt amb la Direcció General d’Emergències.
Un pic Emergències marqui les línies bàsiques, la FELIB convocarà un concurs perquè una empresa s’encarregui de fer els plans de cada municipi.
La FELIB espera que Emergències lliuri l’informe durant la setmana que ve per treure el concurs. L’empresa guanyadora haurà de tenir els plans per a cada municipi fets abans del mes de maig.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca