Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Els comerciants lamenten que no s'hagi adjudicat encara el concurs del moll de Llevant, on atraquen els megaiots, el que representa un atractiu per la zona
A Eivissa, durant aquest mes de maig només un 20 per cent dels negocis de la Marina han obert portes, molts d’ells amb pèrdues. Ara molts es preparen per començar a fer feina el mes de juny, però es queixen de les restriccions horàries.
La Federació de comerciants del port d’Eivissa i la Marina calcula que el pròxim mes obriran el 80 per cent dels negocis. La pandèmia i l’elevat preu del lloguer, fins a 6.000 euros al mes per un local petit, han fet que molts negocis quedin pel camí.
Les restriccions horàries també han retardat la posada en marxa d’alguns establiments nocturns de primera línia del port. Els comerciants lamenten que no s’hagi adjudicat encara el concurs del moll de Llevant, on atraquen els megaiots, el que representa un atractiu per la zona.
Per ara, l’Ajuntament d’Eivissa no preveu tancar l’accés rodat a la Marina durant l’estiu, però tot dependrà de l’evolució de la temporada turística.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis