Els veïns de la zona reclamen que s'agilitzin els tràmits i denuncien la manca de cooperació de l'entitat
Només el 30% dels habitatges inclosos dins la petjada acústica de l’aeroport de Palma estan insonoritzats amb el pla d’ajudes d’Aena. Els veïnats de la zona reclamen que s’agilitzi el procés i denuncien la manca de cooperació de l’entitat.
Renous que obliguen a tancar finestres i tot i això, continuen. Aquesta és la situació que viuen diàriament molts de veïnats de Sant Jordi, el Coll d’en Rebassa i Can Pastilla. Veïnats com en Joan. Fa anys que cerca insonoritzar ca seva amb una ajuda inclosa dins el pla d’aïllament acústic d’Aena. Ara a la fi, els han contestat.
Segons dades d’Aena, a Palma més de 2700 habitatges es troben dins la denominada petjada acústica i per tant, tenen dret a sol·licitar actuacions d’insonorització. De moment, l’entitat assegura haver efectuat l’actuació a 982 habitatges i 200 es troben en fase d’execució. Unes xifres que no acontenten l’Associació de Veïnats de Palma.
A més de la manca de comunicació amb AENA, asseguren que els tràmits són complicats.
Aquests tipus d’actuacions acústiques només es poden fer a cases construïdes abans de l’any 2004.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Es tracta d'un immoble històric, de més de 550 metres quadrats i taxat en 1,5 milions d'euros