Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El conjunt de Santa Eulària guanya el Mallorca B i retalla 2 punts al líder; el Formentera i el CD Eivissa empaten sense gols
La Penya Esportiva ha aconseguit una victòria treballada contra el Mallorca B. El conjunt pitiús s’ha imposat 2-0 amb dues dianes a la segona part. Montero ha fet 1-0 pels locals al minut 52 amb una bona rematada de cap. I quan ja s’han complit els 90, una jugada desgraciada del filial mallorquinista acaba amb gol en pròpia porteria del central Gayà. La Penya retalla dos punts al líder i el Mallorca B, coer, s’allunya encara més de la salvació.
L’altre derbi de l’horabaixa l’han disputat el Formentera i el CD Eivissa al Municipal de Sant Francesc. Ha estat un partit gris, amb poques ocasions i cap gol. Un empat que no serveix de molt als locals i de res als visitant. El CD ha quedat amb un home manco al minu 57 per la segona groga a Joao Bravo. El Formentera no ha sabut aprofitar la superioritat numèrica i el marcador no s’ha mogut. Manu Calleja, l’entrenador dels visitants, ha acabat ben enfadat amb l’actuació arbitral i ho ha deixat ben clar a sala de premsa.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys