Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El PI, PP i Ciutadans es mostren decebuts per la falta de concreció
PSIB i Podem es feliciten per l’acord sobre el Règim especial balear anunciat per Francina Armengol i Pedro Sánchez a Madrid. Serà una realitat el 2019.
En canvi, MÉS per Mallorca mostra preocupació per la falta de data. Ben igual que Ciutadans, el PI i el PP asseguren que estan decebuts. Els populars demanen que Armengol convoqui demà mateix la comissió de seguiment del REB.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció