El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Per seguir donant al suport al sector, la Fira de la Pedra serà els dies 12, 13 i 14 de juny a través de les xarxes de l'Ajuntament
La fira de la pedra de Binissalem ha estat durant 16 anys un bon aparador per als artesans de la pedra locals. Enguany es queden sense fira presencial encara que l’Ajuntament de Binissalem s’ha apuntat a les xarxes i a les eines audiovisuals per tal que la mostra no caigui en l’oblit. La podreu seguir aquest cap de setmana a través dels canals oficials del consistori.
Durant la fira virtual podreu escoltar i veure testimonis com el d’en Bernat Moyà, fill i germà de picapedrers. La pedrera dels Moyà ja no té activitat perquè, a més de la competència de la pedra de la Península, falten relleus generacionals. A més, per acabar-ho d’adobar, els costos per a les pedreres artesanes són els mateixos que per a una d’industrial, segons en Bernat. De fet, a Binissalem ja només en queda una. Malgrat tot, la pedra de la localitat té encara el seu públic.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle