Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Ara mateix, hi ha 13 comunitats i les ciutats autònomes de Ceuta i Melilla confinades
Ara mateix, hi ha 13 comunitats i les ciutats autònomes de Ceuta i Melilla confinades. Només queden obertes Balears, Canàries, Galícia i Extremadura. Això sí, hi ha restriccions a tot el país i a les comunitats més afectades pel coronavirus s’han organitzat així.
A Catalunya apliquen el confinament perimetral autonòmic i municipal durant els caps de setmana. De divendres a dilluns cap veïnat pot abandonar la seva ciutat. S’ha ordenat el tancament de l’oci, la cultura i els gimnasos.
A Madrid, hi ha tancaments puntuals. La regió ha tancat aquest cap de setmana, i també, ho farà el que ve. Són dates que coincideixen amb els ponts de Tots els Sants i la Mare de Déu de l’Almudena. Es tracta d’un format que no està recollit en l’Estat d’Alarma vigent, però al qual el Ministeri de Sanitat ha donat el vistiplau.
A Navarra mantendran el confinament perimetral com a mínim fins al 4 de novembre. També s’ha ordenat el tancament d’establiments d’hostaleria i restauració. A les 9 del vespre han d’acabar totes les activitats.
Mentrestant, Europa, també implanta noves restriccions per frenar la segona onada de la pandèmia. El darrer a fer-ho ha estat el Regne Unit. Ahir mateix, el primer ministre britànic, Boris Johnson, anunciava el segon confinament total a Anglaterra. Durarà quatre setmanes: des d’aquest dijous fins al 2 de desembre. Només quedaran fora de les restriccions les escoles, les universitats i aquells comerços essencials. Els gimnasos tancaran i també ho faran els pubs i restaurants. Abans, ja havien pres mesures altres països.
Aquest dimecres, França va anunciar el segon confinament total. Només estaran obertes escoles, instituts i comerços essencials.
També Angela Merkel, ha anunciat restriccions a tot Alemanya a partir d’aquest dilluns. Durant tot el mes de novembre, tancaran la restauració, l’activitat cultural i els gimnasos.
A Itàlia, el govern estudia un nou decret per endurir les mesures restrictives actuals i intentar frenar l’increment de casos de COVID-19. Avui, per cert, han batut un nou rècord amb més de 32.000 contagiats.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys